Books, Beauty & Stuff

25 martie, 2015

Review - Unt de corp intens hidratant cu unt de cacao Avon

Pentru pielea extrem de uscata. Imbogatit cu unt de cacao si vitaminaE, untul pentru corp hidrateaza intensiv pielea, ajutand la netezirea acesteia si oferind o stralucire sanatoasa. 

Are consistenta destul de groasa, cremoasa. Se intinde cam greu si tot cam la fel de greu este si absorbit. Pe deasupra, mai lasa si pelicula aceea enervanta. De la cremuire de cu seara, dimineata la dus inca se mai simte si nu se duce usor doar cu apa ci trebuie insistat. Tare enervant! Nu imi amintesc sa fi folosit vreodata un alt produs care sa se lase asa greu indepartant. 

Si totusi, ce face pentru pielea foarte uscata? Pai face bine. Chiar foarte bine. Catifeleaza si hidrateaza bine de tot, iar eu exact asta caut. Mai ales in perioada rece. 

Cat despre miros, la inceput mi s-a parut destul de placut, se simtea bineinteles si delicioasa aroma de cacao ciocolatoasa pentru care mi-a si facut cu ochiul in catalog. Acum cand am consumat mai mult de jumatate, nu imi mai place atat de mult, mi se pare putin artificial. Si oricum, inca de la inceput, o data aplicat, pe piele se pierde destul de rapid aroma de cacao, dar persista totusi ceva dulceag.  

Ambalajul este gen cutie, absolut clasic. Sa nu radeti, dar imi place in mod special eticheta. :D Gramajul este de 200 ml, iar pretul de aproximativ 11 lei.

In concluzie, are si bune si rele. Am bifat inca un produs pentru corp care pastreaza pielea o perioada rezonabila fara sa stranga chiar si cu doua dusuri pe zi (bineinteles aplicat dupa fiecare dus), dar de recumparat nu stiu ce sa zic. Nu imi place deloc, deloc ca lasa urma aceea grasa. 

Un comentariu:

  1. Ma gandeam sa-l iau candva, acum nici ca-l mai iau :-)
    Am avut o crema de maini din aceasi gama si mi s-a parut ca se consuma prea repede.

    RăspundețiȘtergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.