Books, Beauty & Stuff

04 februarie, 2013

Green monday


Hello!  In fata unei cani cu cappuccino imi incep ziua alaturi de voi. Cam tarziu ce-i drept... dar sunt iertata ca e luni.  

Ma gandeam, ce repede trece timpul asta cateodata... parca mai ieri era Craciunul. Vine Valentine's Day, vine Pastele, vine vara...   Varaaaaa, da, da, vreau vara!  Dar pana atunci  am un plan. Trebuie sa dau jos niscaiva kilograme si pentru asta as vrea sa incep din nou sa alerg, sa folosesc  Supliformul si sa beau mai multa apa. Eu care inainte beam apa in disperare de cauza, acum nici nu vreau sa o vad.  Proaste obiceiuri mi-am luat iarna asta.

Voi cum reusiti sa va ambitionati cand vine vorba de slabit? De fapt de slabit sanatos.

Va las mai departe cu imaginiile a ceea ce port astazi pe unghii. Stiu ca sunt nesterse pe margini, dar nu am mai apucat sa le curat si asa am venit la munca. In realitate nu se vede asa de rau.  

Mi s-au rupt din nou doua unghii din carne, de parca nu erau destul de scurte. In principiu m-am obisnuit cu ideea ca nu pot avea unghii lungi, dar mai am si eu momente cand suspin. (@_@)


Am folosit  Clasics 171 si Ruby Rose sclipicios nu stiu ce numar. 

4 comentarii:

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.