Books, Beauty & Stuff

06 martie, 2013

Saran wrap


Salutare fetele!

Pentru astazi, fortata de imprejurari am incercat tehnica saran wrap. Pentru prima oara mi-au iesit rezonabil, nu ca ar fi cine stie ce mare greutate.

Initial, m-am orientat catre un model unde urma sa folosesc  noile mele oje Chissa 217 si Avon Vintage Boutique.  De fapt, aceleasi din postarea de astazi, doar ca Chissa aplicata pe normal pe unghie face niste bule de toata frumusetea.   
Mai am Chissa si nu am mai patit asa cu nici una. Necesita aplicare in 3 straturi, iar la al doilea strat oricat de subtire ar fi aplicat tot face bule.  Am incercat aseara de 4 ori, fara vre-un rezultat. Asa ca astazi  le-am luat  la munca si am prestat rapid modelul ce vi-l prezint  mai jos.
Despre cea de la Avon, doar lucruri bune, se aplica usor in doua straturi, nu face bule si se usuca destul de rapid. Una peste alta, mie imi place combinatia dintre cele doua oje. 





6 comentarii:

  1. Arata foarte dragut, sper sa incerc si eu aceasta tehnica :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foaaarte faina combinatia, ti-au iesit super!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce efect interesant da chissa intregii manichiuri! Imi place combinatia :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o nuanta de albastru foarte frumoasa, pacat ca nu am putut sa o folosesc pe toata unghia.

      Ștergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.