Books, Beauty & Stuff

05 aprilie, 2013

TAG: 10 Day you Challenge - eight fears


1. Sa merg cu masina, in mod special pe autostrada sau pe langa o apa. De asta nici nu vreau carnet de sofer mi se pare o mare responsabilitate.

2. Gandaci, albine si orice alte taratoare sau zburatoare de genu’. Daca vad un gandac la mai putin de 2 metri de mine deja ma panichez.

3. Cutremure. Ma gandesc la cate vieti se pierd, la faptul ca poti ramane dintr-o data fara nimic.

4. Batranete. De fapt... imi doresc sa imbatranesc frumos fara sa imi pierd mintile cu inaintarea in varsta.

5. Intuneric. Mi-a fost frica de mica.

6. Filmele de  groaza cu toate ca ador sa vad un astfel de film sau emisiuni cu fantome, crime, etc. Doar sa nu fiu singura.

7. Poduri sau pasarele. Ori ca sunt peste o apa sau o cale ferata acelasi sentiment am.

8.  Sa nu realizez nimic important in aceasta viata. Aici ma refer la copii, nepoti, casa, ajutor pentru altii. 

4 comentarii:

  1. Buna!:) Bine te-am gasit pe blogul meu!:)
    Si mie mi-e frica de gandaci:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Urasc paienjenii, gandacii & co, si mi-e teama de cutremure si de poduri (in special cele de lemn) :P interesant challenge :*

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.