Books, Beauty & Stuff

06 aprilie, 2013

TAG: 10 Day you Challenge - seven wants




1.  Un copil sau poate 2 sau cati o da Dumnezeu

2. Sa am un viitor cat mai lipsit de griji. Sunt convinsa ca nimic nu este perfect, dar macar pot sa sper la asta. Includ aici iubirea, linistea, sanatatea, binele celor din jur si banii

3. Firma noastra sa mearga cat mai bine.Asta tine  de bani, dar imi doresc  mult prea mult si am vrut sa aiba punctul ei separat.

4. Sa reusesc sa acopar macar jumatate din lista “Ce-mi doresc sa vizitez in aceasta viata”. Sa stiti ca nu am terminat cu ea doar ca nu am avut timp. Mai urmeaza inca 2 sau 3 episoade. V-am zis / scris ca este o lista luuuuunga!
Am o noua postarea pe teava oricum. 

5. Sa pot manca oricat si orice fara sa pun macar un gram. Stiu... e imposibil :(

6. Am mai scris, dar am sa ma repet: imi doresc, vreau,trebuie sa am o casa a mea  cu gradina si foisor, dar si cu o bucatarie mare, mare dar  si un dressing mare, mare plin ochi

7. Imi mai doresc sa invat limba franceza si sa pot vorbi super fluent engleza

Si cu asta basta, am terminat si aceasta lista. Next please!

2 comentarii:

  1. Frumos scris:) Cred ca dorintele tale sunt comune majoritatii oamenilor.Adica cine nu aspira la copii,la fericire,la siguranta economica?:) Eu una le-as accepta;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt foarte convinsa de copii. Cunosc persoane ce nu vor copii niciodata. In rest, sunt dorinte generale.

      Ștergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.