Books, Beauty & Stuff

30 iulie, 2013

Colaborare - Spun Sugar Nails

Hello ladies!
Particip astazi la o colaborare cu cateva bloggerite dragute. Tema este realizarea unei manichiuri folosind tehnica spun sugar. Este prima oara cand incerc si stiu... mi-a iesit oribil. Am urmarit cateva filmulete, dar la mine oja nu a vrut sub nici o forma sa se intinda asa cum trebuie. Le-am luat la mine doar pe acestea si mi-a parut rau pentru ca ar fi trebuit sa incerc si altele, poate textura ojei ar trebui sa fie ceva mai lichida.

Promit ca mai incerc si alta data si sper ca atunci rezultatul sa fie mai aratos.
Si pentru ca sunt convinsa ca celelalte fete au modele reusite, va invit sa le vedem impreuna:

14 comentarii:

  1. Ce simpatice sunt! <3
    Tare dragute!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca e frumoas si modelul tau, chiar daca sunt liniile ami groase. :) imi place mult combinatia de culori! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dorit sa fie ceva potrivit pentru vara. O sa mai incerc si alta data.

      Ștergere
  3. Si eu am avut probleme cu consistenta ojei :)))) dar nici nu cred ca voi mai incerca vreodata :))
    Oricum sunt simpatice culorile pe care le-ai ales :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place combinatia de culori, arata dragut! :D

    RăspundețiȘtergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.