Books, Beauty & Stuff

01 iulie, 2013

Manichiura de vara pentru giveaway

Hello ladies!

Vreau sa va arat manichiura cu care am participat  la  giveaway-ului organizat de Madalina pe blogul ei . Mi-a placut mult faptul ca acesta nu a fost un giveaway clasic, Madalina a dorit realizarea unor manichiuri cu tema Summer  pentru fiecare persoana inscrisa.  Nu am castigat, dar ma bucur ca am putut sa particip. 

Asadar, sa vedeti cu ce am participat eu:
Si pentru ca de astazi Google Reader nu va mai exista, va invit sa ma urmariti si pe Bloglovin 
Este simplu: va puteti inscrie cu pagina de facebook sau cont prin e-mail. Pentru bloggeri  este la fel de simplu intrucat Bloglovin ne ofera optiunea de a importa toate blogurile urmarite prin raposatul Google Reader. 










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.