Books, Beauty & Stuff

25 iulie, 2013

The Polishes Challenge- Most Expensive

Hello ladies,

Din pacate ieri nu am putut sa tin pasul cu voi pentru colaborare si de abia astazi va arat ce am pregatit pentru tema Most Expensive.
Sa stiti ca inainte sa ma trec pe lista m-am gandit ceva pentru ca eu nu am oje scumpe, dar m-am riscat cu una ieftina si astfel va prezint Rimmel London Puple Puls.  Nu stiu de cat timp o am, dar nu-mi aduc aminte sa fi aparut deja pe blog. 
V-am pupat! O seara linistita sa aveti!

7 comentarii:

  1. Vai, ce frumoasa e manichiura. Imi place si oja, insa mi-au sarit in ochi acele flori. Sunt stickere sau pietricele aranjate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a cum arata asa. Nu sunt stickere, sunt ornamente in forma de lacrima / petala iar in mijloc am folosit un stras argintiu.

      Ștergere
  2. E superba oja si arata atat de bine impreuna cu modelul facut din pietricele :)

    RăspundețiȘtergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.