Books, Beauty & Stuff

11 octombrie, 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge - Fall Gradient

Seara buna!
Fiind miercuri avem o noua zi de colaborare. Tema de astazi: Fall Gradient. 
Am ales o manichiura rosu-galben inspirata din culorile frunzelor tomnatice. Nu este un gradient perfect, dar iese imediat in evidenta prin culorile alese. Mie imi place cum arata. Sper ca si voua. 
Si acum mi-am dat seama ca mai mult aduce cu un apus de soare.  



Un comentariu:

  1. Salut,

    Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.com/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

    RăspundețiȘtergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.