Books, Beauty & Stuff

07 octombrie, 2013

Doar o postare diferita

Am pregatit pentru acum o postare fara strop de oja. O postare despre carti.  La mine gatitul, ojele si cartile ocupa cam acelasi loc in lista de pasiuni. Mi-ar fi greu sa aleg doar una dintre ele pentru primul loc. 
In copilarie,  biblioteca scolii imi era cea mai buna prietena si ajunsesem la stadiul in care bunica mea a insistat sa ma limiteze doar la o carte pe saptamana. Daca aveam ceva de citit nici de teme nu imi mai pasa. 
In timp, pasiunea mea pentru carti nu s-a diminuat cu toate ca am avut o perioada lunga (mult prea lunga) cand  doar le-am sters de praf. Pur si simplu nu am avut chef. 

Ador cartile romance si in mod special historical romance. Este singurul gen care m-a cucerit cel mai mult de-a lungul anilor. Am incercat biografii, dezvoltare personala, antologii, politiste, sf, aventuri, mari capodopere, etc. Rezultatul? Tot cele de dragoste consider ca se potrivesc cel mai bine cu firea mea si le citesc si recitesc peste ani cu aceeasi placere. 
Daca imi place si am ceva timp, o carte de aproximativ 300 de pagini o citesc in cateva ore. Ma pierd printre randuri ,  la final suspin pentru ca s-a terminat poate prea repede si raman cumva legata de ea pana o incep pe urmatoarea. 
Nu consider ca sunt mai prejos decat cineva care citeste... sa zicem Dostoievski. Doar ca acesta este stilul meu. 

Scopul meu de astazi este de afla ce carti va plac voua.  Aveti un autor preferat? As aprecia foarte mult raspunsurile voastre. 
Kiss, kiss!


4 comentarii:

  1. Si mie, la fel ca tie, imi plac romanele de dragoste :)
    Nu am un autor preferat, tot ce stiu e ca daca o carte cuprinde si o poveste de dragoste...pentru mine devine mai interesanta, hihi.
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac foarte mult romanele romantice dar nu refuz nici romanele politiste Rodica Ojog Brasoveanu ramane autoarea mea preferata, momentan citesc Jane Austin "Parcul Mansfield" sunt la jumatatea cartii de abia astept sa o termin de citit :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am citit nimic de Rodica Ojog Brasoveanu, dar am auzit doar cuvinte bun. La fel si despre Parcul Mansfield. De Jane Austen am citit doar Emma.

      Ștergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.