Books, Beauty & Stuff

24 octombrie, 2013

Bunatati naturale de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj

Pentru ca sunt fan marci romanesti si produse cat mai naturale, nu am putut sa trec cu vederea noile produse lansate de cei de la Complex Apicol Veceslav Harnaj. Mai exact, sampoanelor din gamele deja existente Apidermaliv, Apidermin, Floral si Floramin li s-au alaturat cate un tip de balsam si cate o masca de par  corespunzatoare fiecarei game in parte. 
Banuiesc ca multe dintre voi stiti asta deja pentru ca in ultima perioada blogosfera s-a umplut cu acest anunt.
Produsele Complexului Apicol nu imi sunt necunoscute. Am folosit de la ei crema de fata Apidermin si crema de calcaie Apidermaliv asa ca am doar cuvinte de lauda. 
Acum mi-a facut cu ochiul balsamul si masca Apidermaliv. Daca va amintiti, anul acesta am intampinat ceva probleme cu parul, mi-a cazut foarte mult intr-un timp foarte scurt. Acum este mult mai ok, dar nu arata suficient de bine. Sper ca aceste produse sa ma ajute. 

Voi ce ziceti? Ati incercat ceva de ei? Va tenteaza noile produse? 
Mai multe despre acestea puteti citi aici


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.