Books, Beauty & Stuff

23 aprilie, 2014

Review Polygonum Body Lotion Moraz

De mult timp vreau sa scriu postarea asta si iata ca pana la urma m-am apucat de ea. Am sa va spun cateva cuvinte despre o lotiune de corp  aflata in momentul de fata in topul preferintelor mele.   

Fiind vorba despre un produs marca Moraz, extractul de Polygonum este si aici ingredientul magic, in proportie de 85%. Alaturi de uleiul natural de Jojoba trateaza si previne deshidratarea pielii, ajuta la mentinerea elasticitatii.  Este recomandata in mod special  pentru dermatita seboreica si piele sensibila. Neavand aceste probleme nu ma pot pronunta si asupra lor.

Textura este usoara, destul de lichida, iar in momentul cand este intinsa pe piele pare a avea un aspect mai cremos si mai dens.  De intins, se intinde usor si intra destul de  repede in piele. 

Din punct de vedere hidratare, nu pot decat sa ma declar multumita. Dupa aplicare pielea mea uscata are un aspect sanatos si e catifelata. Am folosit-o cateva zile la rand, o data pe seara, pentru a-mi da seama de rezultate. Daca o folosesc concomitent cu alte creme nu reusesc sa-mi formez o parere corecta.

Mirosul este placut, usor dulceag, dar totodata mi se pare ca aduce a prospetime. Din pacate pe piele nu persista prea mult.  

Un lucru care m-a incantat la ea, e filtrul UV pe care il contine. 

Ambalajul are 250 ml, iar pretul  este de aproximativ 50 lei la noi in tara, daca imi amintesc eu bine. Pana acum eu am primit-o cadou de doua ori, asa ca nu sunt foarte convinsa. JJ
Voi ati incercat-o?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.