Books, Beauty & Stuff

08 iulie, 2014

Ingrijirea calcaielor

Am si eu o mare problema cu calcaiele neingrijite. Acum ca e vara si sandalele sunt incaltamintea de toate zilele, defectele ascunse de pantofi apar la vedere. Multe persoane au grija de partea de sus a corpului, in timp ce calcaiele sunt trecute cu vederea. Oare nu au legatura tot cu corpul nostru? De ce trebuie sa ajungem la calcaie crapate, cand de cele mai multe ori solutia este simpla? Atata timp cat problema nu este una de ordin medical, ingrijirea nu este dificila si nici nu ne ocupa jumatate din viata.

Eu nu am avut niciodata calcaie crapate si nici nu imi doresc sa ajung la acel prag. In schimb,  de cand ma stiu,  calcaiele mele au fost aspre, iar vara, bineinteles ca arata si mai rau fiind expuse la factorii externi. Sa stiti ca nu ma las si incerc sa le ingrijesc pe cat de mult posibil.   Nu fac nimic special, doar ca mi-am format un ritual de hidratare pe care il respect cu strictete.  

- In fiecare seara, dupa baie* , folosesc pe toata talpa un produs hidratant. 
Pentru ca sunt disperata dupa creme, lotiuni si alte cele, imi place sa diversific, adica imi place sa le incerc pe toate. J Acum le folosesc pe cele doua de mai jos, crema de la Hofigal fiind una dintre preferatele mele. O sa detaliez cu alta ocazie.
* Atentie - apa fierbinte usuca si mai tare 

- De doua ori pe saptamana apelez la exfoliere pentru a indeparta celulele moarte
De cele mai multe ori folosesc o pila de la Credo Solingen cu doua fete interschimbabile. Una dintre fete, cea care este mai aspra nu mi-a fost necesara, asa ca sta cumintica in dulap.
Cealalta varianta sunt produsele speciale pentru exfoliere. Acum folosesc gelul acesta de la Avon:

- Intodeauna dupa exfoliere folosesc un produs cat mai hidratant
Ori o crema, ori ulei de masline, ori vaselina cosmetica ( de preferat ultimele doua ). Masat bine, sosete peste si gata treaba.

- Ma mai apuca uneori sa incerc diverse masti home –made, la unele revin, la altele nu. Spre exemplu, o varianta incercata de mai multe ori si care face adevarate minuni: o banana bine coapta,  pasata si amestecata cu un strop de ulei de masline. Se intinde pe toata talpa si se tine timp de 10 minute. 

Toate acestea, nu ajuta doar calcaiele ci si restul talpii, incluzand aici si  usoarele bataturi. Asadar, e simplu ca buna ziua sa dispunem de niste talpi ingrijite. J

Voi cum procedati? Folositi doar anumite produse sau va place sa variati? 


4 comentarii:

  1. Ca sa fiu sincera, abia abia imi ingrijesc piciorusele. Saracele sunt torturate in tot felul de pantofi, sandale, balerini,dar nu le acord niciodata grija necesara. Le mai mangai cu cate o crema de corp aproape in fiecare seara pentru ca nu suport sa le simt uscate in asternuturi dar doar atat.
    Voi lua cateva lectii de la tine, promit!
    Pupici,
    Catalina M. - Chate's Diary

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E pacat sa nu le ingrijesti pentru ca cu cat sunt mai uscate sau crapate, cu atat isi revin mai greu.
      Iti multumesc pentru vizita! :)

      Ștergere
  2. Eu le-am cam neglijat in ultima perioada.....
    "Circa si aproximativ" la fel procedez si eu. Trebuie sa incerc reteta ta de masca home made. M-ai facut curioasa. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.