Books, Beauty & Stuff

29 octombrie, 2014

Prajitura cu mere si biscuiti, fara coacere

Daca merele mancate ca atare nu se numara printre preferatele mele, prajiturile care contin mere sunt clar undeva pe locurile fruntase. Pofta m-a impins si am pus la cale una bucata reteta simpla. Initial vroiam sa fac altceva, dar pentru ca am gasit de cumparat biscuiti populari din aceia ca pe vremuri, care nu sunt foarte dulci, am schimbat planul.
INGREDIENTE
·                       63 biscuiti
·                       2.5 kg mere
·                       300 g zahar
·                       3 plicuri budinca vanilie
·                       750 ml apa
·                       esenta de vanilie
·                       scortisoara

PREPARARE
Merele se dau pe razatoarea mare si se pun pe foc impreuna cu zaharul. Se calesc putin, apoi se adauga apa si esenta de vanilie. Se lasa inca putin, merele trebuie sa se inmoaie
Adaugam apoi scortisoara si cele trei plicuri de budinca, amestecand pe foc cateva minute, pana se ingroasa. Eu nu am pus scortisoara in compozitie, am folosit doar la ornat.
Imbracam o tava cu folie alimentara si se pune un strat de biscuti. Se toarna prima parte de compozitie fierbinte, apoi punem inca un strat de biscuiti, iar compozitie si ultimul strat va fi tot de biscuiti. Practic avem trei de biscuti si doua de mere. Lasam sa se raceasca si apoi trebuie sa stea cam trei ore la frigider. Eu am lasat-o peste noapte.
Rasturam mai apoi prajitura pe un platou. Se poate orna cu scortisoara sau se lasa asa cum este, dupa preferinta.
Daca va doriti  compozitia putin mai strong, se pot folosi 4 plicuri de budinca.
Iese o prajitura gustoasa ce poate si mancata si in zilele de post.

Pofta buna!







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.