Books, Beauty & Stuff

09 octombrie, 2014

Schimbari, schimbari

Na ca am facut-o in sfarsit!  Am schimbat adresa blogului. De mult imi doream sa fac asta si iata ca intr-un final am reusit sa gasesc o denumire care sa imi placa.

Atunci cand am decis sa fac acest blog a fost de fapt un impuls de moment si am fost atat de entuziasmata de idee incat nu am fost in stare sa concep o adresa mai acatarii. Unghiutelemele a fost prima si singura denumire care mi-a venit in cap in decursul celor cateva minute cand ( nu ) m-am gandit. Oricine altcineva ar fi stat putin in stand by si ar fi conceput ceva potrivit, dar nu si eu. Nu mi-a placut de la bun inceput si totusi in entuziasmul meu de atunci am zis las’ ca merge si ca pot sa o schimb intr-o zi – doua.  Si iata ca am facut-o, nu atunci imediat, ci la mai mult de un an. Dupa cum zice vorba, mai bine mai tarziu decat deloc.
Dupa endelungi deliberari si batut la cap cateva persoane, m-am oprit la o denumire pe placul meu.
Pentru voi nu inseamna nimic si se poate sa vi se para puerila si siropoasa. Pentru mine in schimb este potrivita. Iubesc cartile cu actiune in vremuri de demult si bineinteles de acolo mi-a venit ideea.  
M-am gandit daca nu cumva ar mai simplu ca incep de la 0 cu un alt blog. As fi putut sa il import pe acesta cu tot cu comentarii, dar am zis ca totusi nu are rost. 

Asadar, de acum incolo ma gasiti la: http://the-adventures-of-a-lady.blogspot.com :)


Pupici! Revin mai tarziu cu postarea dedicata unei carti! :)

2 comentarii:

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.