Books, Beauty & Stuff

25 februarie, 2014

Review Cocoa Butter Super Rich Formula Cream

Imi plac cremele si  lotiunile de corp. Le ador sau mai bine ar trebui sa recunosc ca este chiar o mica obsesie. Din acest motiv vreau sa va spun astazi cateva cuvinte despre untul asta destinat pielii uscate. Adica mie! J

Contine unt de cacao despre care se stie ca ofera numeroase beneficii pielii si poate fi folosita pe tot corpul pentru tratrea pielii uscate, riduri si vergeturi. Eu am folosit-o doar pe picioare si pe maini / brate  pentru a inlatura efectul pielii uscate.

Are o textura usoara, cremoasa si non-grasa. Se intinde foarte usor si intra repede in piele.
Hidrateaza destul de bine si pielea ramane catifelata la atingere pentru o perioada. De exemplu daca o foloseam seara, dimineata  pielea nu mai era chiar atat de uscata.
Mirosul este dulceag si cum altfel daca nu de cacao. Nu e genul de miros exceptional, dar nu e nici neplacut.  
O bila alba i-o ofer si pentru ambalaj pentru ca prefer in general cremele la cutie, mi se par mai practice. 

Din pacate eu am terminat-o si in Romania nu se gaseste. Am aruncat un ochi pe site-ul producatorului curioasa de pret. E foarte ieftina, cea de 425 g e 5.25 $, a mea era de 110g.

Daca in viitor voi avea ocazia sa o achizitionez nu voi zice nu. E clar ca am folosit si produse mai bune, dar eu zic ca merita.

Sunt curioasa daca voi ati folosit-o si daca da, cum vi s-a parut?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.